پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید اسپیکر بلوتوثی
نوشته شده در شنبه 4 ارديبهشت 1400
بازدید : 758
نویسنده : امین پارسیان

بهترین بلندگوهای بلوتوث سال 2021 به لطف قابلیت حمل ، دوام و کیفیت صوتی خارق العاده ، دستگاههایی هستند که باید برای هر عاشق موسیقی داشته باشند - و درک اینکه چرا آنها به یک راه حل عالی برای طرفداران موسیقی تبدیل شده اند دشوار نیست. هرکجا که می روند آهنگ هایشان را با خود ببرید.

در سایت امداد موبایل بهترین اسپیکر ها رو میتونید پیدا کنید و بخرید.

چه به گاراژ باشد ، چه به باغ ، یا به پایین ساحل ، بهترین بلندگوهای بلوتوث یک خرید ضروری است - و اگر به ساحل می روید ، حتما راهنمای ما برای بهترین بلندگوهای ضد آب را نیز بررسی کنید.

از آنجا که ایده های بسیار خوبی برای بسیاری از ما هستند ، طیف وسیعی از بلندگوهای قابل حمل برای انتخاب وجود دارد. این خبر خوبی است اما به این معنی است که انتخاب صحیح می تواند یک چالش باشد. خوشبختانه برای شما ، ما تحقیق و آزمایش را انجام داده ایم ، به این معنی که ما در موقعیت نخست قرار داریم تا بهترین بلندگوهای قابل حمل را که می توانید در سال 2021 خریداری کنید انتخاب کنیم.

امروزه ، بسیاری از بهترین بلندگوهای بلوتوث همچنین دارای دستیارهای صوتی هستند ، مانند الکسا و دستیار Google. این بدان معناست که برخی از بلندگوهای بی سیم می توانند به عنوان بلندگوی هوشمند نیز مضاعف شوند ، که می توانید برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند خود و استفاده از سایر دستورات صوتی از آنها استفاده کنید.

در حقیقت ، آخرین مورد اضافه شده به این لیست و انتخاب جدید ما برای بهترین بلندگوی قابل حمل که می توانید در سال 2021 خریداری کنید ، Sonos Roam است که می تواند به طور یکپارچه از Wi-Fi به بلوتوث تغییر کند ، در سیستم Sonos ادغام شود و همراه الکسا باشد. و دستیار Google.

اما ، اگر بهترین بلندگوی بلوتوث برای شما از تنظیمات ساده تری برخوردار باشد ، دستگاه های جفت و بازی زیادی نیز وجود دارد. به دنبال هر نوع اسپیکر قابل حمل هستید ، این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین اسپیکر بلوتوث را برای نیازها ، خواسته ها و بودجه خود انتخاب کنید.

Sonos Roam با صدای قدرتمند ، طراحی ناهموار ، ویژگی های اتصال عالی و کنترل خانه هوشمند انتخاب ما برای بهترین بلندگوی بلوتوث کره زمین است. عملکرد صوتی بیس آن را برای استفاده در فضای باز ایده آل می کند ، در حالی که یک ویژگی هوشمندانه سوئیچینگ خودکار به این معنی است که به راحتی در داخل خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد - هرچند که صوتی های صوتی ممکن است از فرکانس های پایین طاقت فرسا و کنترل ریتمیک متنفر نباشند.

به دنبال مراحل Sonos Move ، Sonos Roam دارای دو اتصال بلوتوث و Wi-Fi است ، این بدان معنی است که می تواند به عنوان یک بلندگوی قابل حمل و همچنین بخشی از سیستم Sonos چند اتاقه گسترده تر شما کار کند - و با دستیار Google و Alexa پردازنده ، یک بلندگوی هوشمند را نیز دو برابر می کند.

علی رغم قیمت (نسبتاً پایین) آن ، شما در اینجا پول زیادی می گیرید. طراحی نرم و لطیف آن به این معنی است که Sonos Roam ظاهری بی نظیر در خانه شما نخواهد داشت ، در حالی که ساخت و ساز مقاوم ، ضد آب و ضد گرد و غبار و عمر باتری مناسب آن را برای گوش دادن به موسیقی در فضای باز ایده آل می کند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: